סים מקומי הוא סים הנרכש במדינת היעד. לאחר היציאה מנמל התעופה יש לחפש חנות המוכרת סים עם חבילת גלישה, דבר שלעתים גורם לבזבוז זמן יקר מהטיול ולאי-נוחות במקרה שרכב שכור בשדה התעופה, מאחר שאז לא תהיה גלישת אינטרנט זמינה (הווייז וגוגל מפות לא יפעלו).

חשוב לציין, כי במדינות האיחוד האירופי נדרש עם רכישת סים מקומי למלא טפסים ולהציג דרכון למוכר, תהליך שלפעמים לוקח שעה שלמה.
חיסרון נוסף של רכישת סים מקומי הוא התורים הארוכים בעמדות המכירה בתוך שדה התעופה, המחייבים המתנה ארוכה בתורים בלתי צפויים.

אחד החסרונות המרכזיים בסים המקומי הוא שהוא נתמך רק במדינה שבה נרכש. לכן, אם הטיול כולל מספר מדינות, יהיה צורך לרכוש בכל מדינה סים מקומי חדש, מה שבנוסף לבזבוז הזמן יגרום גם להוצאה כספית משמעותית לכל רכישה.

לעומת זאת, הסים המעופף מציע פתרון זריז, יעיל ובמחיר זול יותר, ללא בירוקרטיה מיותרת. צוות החברה ידאג להפעיל את הסים בארץ יום לפני הטיסה ולשלוח הנחיות מסודרות לטלפון הנייד. כמו כן, נדאג שההנחיות יהיו ברורות ומובנות, כך שבנחיתה הסים יפעל אוטומטית ללא תקלות וללא צורך לחפש חיבור Wi-Fi.

בסים המעופף ניתן לעבור בקלות וביציבות בין מדינות ללא ניתוקים. בנוסף, הסים המעופף מספק שירות “עקוב אחרי” (הפניית שיחות), המאפשר ניהול שיחות יוצאות ונכנסות לארץ, בנוסף לוואטסאפ.