• חבילות גלישה: 3Gb, 5Gb, 8Gb, 10Gb, 12Gb, 15Gb, 20Gb, 30Gb
    • שמירת המספר הנייד הישראלי והוואטסאפ.
    • שיחות לישראל ומישראל ושיחות מקומיות.
    • עובד ביותר מ 30 מדינות בעולם.
    • חבילות החל מ- 50 ש"ח.

כרטיס סים בהונגריה

בקטגוריה זו תמצאו כרטיסי SIM ו-eSIM להונגריה שיספקו לכם תקשורת מהירה ואמינה במהלך החופשה. החבילות של הסים המעופף מספקות לכם גלישה אינטרנט מהירה ושיחות ללא דאגות של עלויות נדידה גבוהות. עם כרטיס SIM להונגריה או eSIM להונגריה שלנו, תוכלו לשמור על קשר עם המשפחה והחברים, לנווט בנוחות באמצעות אפליקציות המפות וליהנות מכל היתרונות של כרטיסי SIM בינלאומיים.

חיבור אינטרנט יציב ואיכותי

כאשר אתם מטיילים בהונגריה, חיבור אינטרנט יציב ואיכותי הוא חיוני כדי שתוכלו לשתף חוויות, להעלות תמונות ולתכנן את המסלול הבא שלכם. החבילות שלנו מותאמות במיוחד לצרכים שלכם ומבטיחות לכם שירות אמין ללא הפתעות. כדי לקבל מידע נוסף, עיינו בעמוד חבילות גלישה להונגריה מה כדאי?.

מגוון חבילות SIM ו-eSIM

כרטיסי ה-SIM וה-eSIM שלנו זמינים במגוון חבילות כך שתוכלו לבחור את חבילת גלישה להונגריה שמתאימה ביותר לצרכים שלכם. בין אם אתם מחפשים סים לחו”ל ליום, שבוע או יותר, יש לנו את הפתרון המושלם עבורכם. כל החבילות כוללות תמיכה מלאה בעברית ושירות לקוחות זמין בכל עת.

הפעלה מהירה וקלה של eSIM

בנוסף, השימוש בכרטיסי ה-eSIM שלנו מאפשר לכם להפעיל את השירות במהירות ובקלות ישירות מהטלפון הנייד שלכם, ללא צורך בכרטיס פיזי. זהו פתרון מצוין למטיילים שמעוניינים להישאר מחוברים מיידית וללא עיכובים.

בחרו את הכרטיס המתאים לכם

בחרו את כרטיס ה-SIM או ה-eSIM המתאים לכם ותיהנו מחופשה בהונגריה עם חיבור אינטרנט מהיר, שיחות להונגריה ושירות יוצא דופן. הסים המעופף – הבחירה המושלמת לתקשורת בינלאומית. הצטרפו אלינו ותיהנו משירות יוצא דופן עם סים בינלאומי שמותאם במיוחד לצרכים שלכם.

הסים נתמך ב:

סים בבודפשט, סים בדברצן, סים בסגד, סים במישקולץ, סים בפץ’, סים בגיור, סים בנירג’האזה, סים בקצ’קמט, סים בסומבטהי, סים בסולנוק, סים בסקסארד, סים באגר, סים בזאלהגרסג, סים בשופרון, סים בקפושוואר, סים בבקשט, סים בנאג’קניז’ה, סים בשקשפהרוואר, סים בשומוג’, סים בטוקאי, סים בבאיה, סים בדונאויווארוש, סים בדונקיישה, סים בגודולו, סים בשלבאר, סים באסטרגום, סים בטאטה, סים בטאפולצה, סים בבאלטונפיורד, סים בסיגטאר, סים בקומארום, סים בבאלטונפיורד.